به نام خدایی که همه ی عالم از اوست

دانلود Unreal Engine v4.12 Source - نرم افزار بازی سازی با موتور گرافیکی قدرتمند آنریل

اگر شما هم می خواهید بازی جدیدی بسازید این نرم افزار را ازدست ندهید

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید به طور حتم برای یک بار هم شده نام Unreal را شنیده اید. این عنوان علاوه بر یک بازی معروف یک موتورگرافیکی قدرتمند است که بازی های زیادی توسط این موتور ساخته شده است. استدیو بازی سازی اپیک تا به حال توانسته توسط این موتور بازی سازی بازی های زیادی را عرضه نماید . استقبال بی نظیر کاربران از این موتور باعث شد تا سبک های دیگر هم به دسته موضوعات ساخت این استدیو اضافه شود. نرم افزار Unreal Engine یک موتور گرافیکی بسیار قدرتمند ساخت بازی‌های رایانه‌ای است که توسط Epic Games توسعه یافت و نسخه‌های جدید از این موتور گرافیکی نیز در حال توسعه است. Unreal Engine مجموعه کاملی از ابزارهای توسعه بازی است که توسط توسعه دهندگان بازی برای بازی سازها ایجاد شده است. استفاده از نسخه جدید این نرم افزار بسیار راحت است. استفاده کردن از این نرم افزار برای شما امکان یادگیری یک موتور بازی ساز و یک گردش کار برای پاسخگویی به تمامی نیازهای حال و آینده شما را فراهم خواهد کرد. از پروژه های کوچک موبایل تا بازی های باکیفیت کنسول و نیز بازی های رایانه ای را می توانید با استفاده از این نرم افزار انجام دهید.  نسخه جدید این نرم افزار دارای ادیتور قدرتمند برای ایجاد فضا های مورد نظر می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Unreal Engine:
- دارای سمپل های آماده برای اضافه کردن به محیط
- دارای فضا های از پیش تعریف شده برای سهولت در طراحی
- بسته کد های کامپایل شده باری استفاده بر روی سوژه ها
- دارای اسکریپتینگ بصری تحت نام Blueprint
- دارای ادیتور قدرتمند برای ایجاد فضا های مورد نظر 
- پشتیبانی از تعداد قابل توجهی پلتفرم
- قابلیت کمپایل و اجرا شدن روی ویندوز، مک و لینوکس
- و ...

Unreal Engine Screenshot 1 Unreal Engine Screenshot 2 Unreal Engine Screenshot 3 

سیستم مورد نیاز

OS:
- Windows 10 (x64)
- Windows 8.1 (x64)
- Windows 8 (x64)

Windows7 sp1 (x64)

راهنمای نصب

1. ابتدا تمامی بخش های بسته مورد نظر را دانلود و با نرم افزار WinRAR از حالت فشرده خارج نمایید.


2.به دلیل زیاد بودن حالات ممکن برای کمپایل کردن برنامه و همچنین رایگان شدن آن از نسخه ی 4.7 به بعد، قرار دادن سورس برنامه باعث می شود که تمامی کاربر ها مخاطب قرار گیرند و فقط عده ی خاصی که از یک کانفیگ مشخص استفاده می کنند نسبت به دیگر کاربران ارجهیت داده نشوند. برای همین فقط سورس کد برنامه قرار داده شده است و کمپایل کردن آن به میل خود بر عهده ی شماست. در صورتی که با پروسه کمپایل کردن آشنایی ندارید و ادامه ی این راهنما برای شما گنگ است، از گرفتن این بسته خود داری کنید و در صورت تمایل از موتور بازی سازی Unityکه راه اندازی بسیار ساده تری را دارد استفاده کنید.


3. در صورتی که از پکیج در ویندوز استفاده می کنید، برای کمپایل نیاز به Visual Studio 2015 دارید. در صورتی که از OSX استفاده می کنید، نیاز به Xcode دارید و در صورتی که از لینوکس استفاده می کنید، می توانید با یکی از تولچین های معمول برنامه را کمپایل کنید.توجه داشته باشید که برای کمپایل در لینوکس باید به وابستگی ها نیز توجه داشته باشید. برای راهنمایی کامل تر راجع به بیلد کردن در لینوکس به این صفحه مراجعه کنید.

4. Visual Studio را با تنظیمات پیشفرض نصب کنید. در صورت تمایل برای تغییر تنظیمات، اطمینان حاصل کنید که MFC Libraries حتما تیک خورده باشد.

5. پس از نصب Visual Studio، فایل GenerateProjectFiles.bat را اجرا کنید تا فایل های پروژه برای شما ایجاد شوند. سپس فایل UE4.sln را باز کنید تا وارد محیط Visual Studio شوید. سپس از نوار بالایی، کانفیگ بیلد خود را روی Development Editor ست کنید. برای آشنایی با بقیه کانفیگ ها به این صفحه مراجعه کنید. اکنون در قسمت مدیریت پروژه روی UE4 کلیک راست کنید و Build را انتخاب کنید. بسته به ویژگی های سخت افزاری خود اتمام کمپایل می تواند از متغیر باشد. معمولاً این زمان بین 15 تا 40 دقیقه است.

6. پس از اتمام بیلد دکمه ی F5 را فشار دهید تا محیط ادیتور باز شود. می توانید به فایل اجرایی آن نیز از آدرس زیر دسترسی پیدا کنید :

/Engine/Binaries/Win64/UE4Editor.exe

7. برنامه رایگان بوده و بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده است.

نکات:
- این نسخه از موتور Unreal فقط بر روی سیستم‌های 64 بیتی نصب می‌شود و استفاده از آن در محیط Windows XP پیشنهاد نمی‌شود.
- توجه داشته باشید فایل‌ها تا بیشترین حد ممکن فشرده شده‌اند و بعد از استخراج و کمپایل حجم آن‌ها به بالای 20 گیگابایت می‌رسد، ضمن این که تمامی فایل‌های قابلیت تعمیر توسط برنامه WinRAR را دارا می‌باشند.
- به علت تو در تو بودن پوشه‌ها و تعداد بسیار بالای فایل‌ها، در هنگام اسخراج از حالت فشرده، آن را در مسیری Extract کنید که نام کوتاهی داشته باشد، برای مثال C:\Unreal چون در غیر این صورت با خطای تعداد کارکتر بالای 255 مواجه خواهید شد.
- این مجموعه برای افرادی مناسب است که برنامه نویسی به زبان C++ و انیمیشن سازی سه بعدی را تا حدودی بدانند.
- نسخه‌های جدید این موتور گرافیکی فقط از DirectX 10 تا DirectX 12 پشتیبانی می‌کنند.

 بسته Unreal Engine v4.12 Source‏ - 3441 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم

رمز فایل؛www.p30download.com